UVJETI PRODAJE
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) proizvoda ponuđenih u web dućanu multi-vitamini.ba (u daljnjem tekstu «robe») je CV Product d.o.o. Preduzeće za unutrašnju i spoljnu trgovinu, a Kupac robe je posjetitelj internet kataloga koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga Prodavatelju


NARUČIVANJE
Roba se naručuje elektronskim obrascem i telefonskim putem. Kupac mora ispuniti Profil s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će elektronskom poštom biti obaviješten o izvršenoj narudžbi.
Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznate sve o njemu te ga bolje pogledati, a želite li ga kupiti, samo kliknete na korpu i on će se odmah naći u njoj. U korpi možete birati količine, kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku vaša vam je korpa vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati naš izlog. Po završetku shoppinga, vratite se na korpu i odaberite završi narudžbu. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na e-mail adresu.


PLAĆANJE
Plaćanje je moguće izvršiti na sljedeće načine:

1. Pouzećem
Plaćanje se obavlja prilikom preuzimanja robe a plaća se dostavljaču.

2. Uplatnica - Virman - Internet bankarstvo

Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobiti ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune - putem banke, pošte ili sl. Dokaz o uplati radi brže dostave možete poslati na mail sa kojeg ste primili ponudu. Po zaprimljenoj uplati poslati ćemo vam naručene artikle.


KOMUNIKACIJA
Na korisnikovu e-mail adresu automatski se šalju različite poruke nakon obavljenih aktivnosti (potvrda o registraciji, potvrda narudžbe, obavijest o isporuci ili otkazivanju). Dužnost je korisnika dati ispravne podatke o važećoj e-mail adresi. Iako je sustav online naručivanja potpuno automatiziran, iza svega stoje ljudi koji su Vam stalno na usluzi. U slučaju bilo kakvih pitanja ili nedoumica slobodno nas kontaktirajte ispunjavanjem kontakt forme (link savjetovalište) u bilo koje doba. Ne postoje troškovi sredstava daljinske komunikacije.


RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

  Uvjeti - Sve